hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hadd mutassak be egy lehetséges nagydíjast a Golden Drumon

Az ember csak nézelődik a press és outdoor kategóriában, amikor megtalálja a Nyertest. 

hirdetés

Én nagyon szurkolok ebben a két kategóriában a DDB-nek és a Young & Rubicamnek, a Die Auto és a Lego-sorozat is szuper, de ha nem a McDonald's Real Milkshake-je nyer, akkor nincs Igazság a földön. Lehet, hogy scam, nem érdekel, ebben a két kategóriában amúgy sem ritka az ilyesmi. A finn DDB készítette, és egyszerűen beleszerettem.

Persze van még mire odafigyelni, a Leka gyerekmentes hotel török hirdetése (ügynökség: Rafineri) sem biztos, hogy átment a marketingosztályok normális szűrőberendezésén (el tudjuk képzelni, hogy Törökországban ez a hirdetés megjelenik?), viszont legalább van benne szex.

Ismét egy török hirdetés következik, most a Y&R Team Red Istanbultól a Vodafone-nak. Kowabunga!

Nyilván van egy csomó propaganda, meg társadalmi célú hirdetés, ezek közül az ukrán Providé a legerősebb szerintem.

Hogy legyen egy szép art direkció is. Ez Pozsony:

Van a mezőnynek szörnyűszóvicces, Aldi-emlékdíjas indulója is. Nem is jutott döntőbe. Por se maradt belőle!!!

Végül itt a két magyar versenyző:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés