hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hamarosan eldőlhet a Népszabadság sorsa

Novemberben születhet versenyhatósági döntés a Ringier-Axel egyesülés ügyében. A kérdéses pontok között lehet a nyomdapiac, illetve a népszabadság jövője.

hirdetés

„Amennyiben nem él hosszabbítással a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), november első felében megszülethet a Ringier-Axel Springer fúziójával kapcsolatos döntés” – mondta lapunknak Zenisek Andrea, a GVH kommunikációs csoportvezetője a Napi Gazdaságnak. „Bonyolult konstrukcióról van szó, ugyanis kétfázisú eljárás keretében vizsgálódnak” - tette hozzá.

Az érintettek ugyan már korábban beadták a szükséges dokumentumokat, de miután hiánypótlásra volt szükség, csak július elején indulhatott meg a vizsgálat. Márpedig az ilyen, kétfázisú eljárások jogszabály által biztosított határideje négy hónap, amit a hivatal 45 munkanappal meghosszabbíthat.

A két kiadóóriás nemzetközi szintű összeolvadását még márciusban jelentették be, azonban az összeolvadást az egyes országokban külön-külön engedélyeznie kell a helyi versenyhivataloknak.

Mivel a Ringier adja ki a Blikket, a Nemzeti Sportot, a Ringier svájci anyacége résztulajdonosként Népszabadságot, az Axel-Springer pedig számos megyei napilapot és országos magazint, valamint a Világgazdaságot, így óhatatlanul felmerült a versenyjogi aggály. Ennek egyik kérdéses pontja a Népszabadság lehet, melytől egyes lapértesülések szerint éppen ezért már szeretne is megszabadulni a kiadó, mely a hírek szerint korábban már meg is kereste a Pannon Lapok Társaságát. A versenyjogi vizsgálódás nem ér véget ezen a területen, ugyanis mindkét kiadónak érdekeltségei vannak a nyomdapiacon is, így ezt a vonatkozást is vizsgálja a GVH.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés