hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hammer - kinevezések a reklám- és a médiarészlegen

Új vezetői pozíciókat hozott létre a Hammer Advertising, a munkatársak worldwide ügynökségektől igazoltak át a társasághoz. A Hammer Média is új vezetőt kapott: a médiarészleget Müller Pál irányítja, aki az OMD-től érkezett.
hirdetés
Nemzetközi ügynökségektől érkezett munkatársakkal bővült a Hammer Advertising menedzsmentje az utóbbi két hónapban. Schmidt Attila ügyfélkapcsolati igazgató az Ogilvy & Mather-től érkezett, ahol account direktorként tevékenykedett. Szemere Dániel üzletfejlesztési igazgatóként dolgozik a Hammernél, korábban pedig a Saatchi & Saatchi account direktora volt. A két pozíciót az ügynökség nemrég hozta létre.

Müller Pál személyében új vezetője van a Hammer Médiának is. A szakember az OMD médiaigazgatóként dolgozott korábban. Elődje Fényi Laura volt, aki szülési szabadságra ment.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás