Hárman akartak hulladékot hirdetni
2010-01-13
Három ügynökség indult az Öko-Pannon 120 milliós „A hulladék érték” kampányának teljes lebonyolításáért, egy vidéki futott be közülük.
A nagykovácsi Bell and Partners nyerte az Öko-Pannon idei „A hulladék érték” kampányának kivitelezési lehetőségét. A feladat a stratégia kidolgozásától kreatívtervezésen és –kivitelezésen át a médiatervezésig és -vásárlásig terjed.
A kampány tévében, rádióban, citylighton, óriásplakáton, és a budapesti régión kívül Suliráma plakáton és mozikban fog futni, értékét előzetesen 119,7 millió forintra becsülték, amelyet majdnem eltaláltak: a nyertes ajánlat 118,6 millió forintról szól. Ebből 25,9 millió forintot alvállalkozóként a MindShare kezel majd.
Az elbíráláskor 60 százalékban az ügynökségi tervezési és produkciós díjak, 40 százalékban a médiakedvezmények mértéke döntött. A nyertesen kívül még ketten indultak a tenderen, az ő nevüket a kiíró nem hozta nyilvánosságra a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőben megjelent eredményben.