hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hárman akartak hulladékot hirdetni

Három ügynökség indult az Öko-Pannon 120 milliós „A hulladék érték” kampányának teljes lebonyolításáért, egy vidéki futott be közülük.
hirdetés

A nagykovácsi Bell and Partners nyerte az Öko-Pannon idei „A hulladék érték” kampányának kivitelezési lehetőségét. A feladat a stratégia kidolgozásától kreatívtervezésen és –kivitelezésen át a médiatervezésig és -vásárlásig terjed.

A kampány tévében, rádióban, citylighton, óriásplakáton, és a budapesti régión kívül Suliráma plakáton és mozikban fog futni, értékét előzetesen 119,7 millió forintra becsülték, amelyet majdnem eltaláltak: a nyertes ajánlat 118,6 millió forintról szól. Ebből 25,9 millió forintot alvállalkozóként a MindShare kezel majd.

Az elbíráláskor 60 százalékban az ügynökségi tervezési és produkciós díjak, 40 százalékban a médiakedvezmények mértéke döntött. A nyertesen kívül még ketten indultak a tenderen, az ő nevüket a kiíró nem hozta nyilvánosságra a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőben megjelent eredményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés