hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÉLŐ TUDÓSÍTÁS A GOLDEN DRUM-RÓL

Három magyar shortlistes

Alig kezdődött el Portorozsban az idei Golden Drum reklámverseny, máris lehet a magyarokért izgulni. A nyilvánosságra hozott négy kategória shortlistjén három magyar munka szerepel: a Kirowskié, a Leo Burnetté és a Young & Rubicamé (Y&R).
hirdetés

Az október 5-én startolt Golden Drumon négy kategóriában hirdettek rövidlistásokat. Ezek közül kettőben érdekeltek a magyar ügynökségek: az interaktív kategóriában a Kirowski Karácsony a Kirowskiban című munkával jutott a döntőbe, a reklámkampányok kategóriában pedig a Leo Burnett és a Y&R esélyt kapott a győzelemre. Az előbbi ügynökség, a djuice-nak készült Szórakozz a szavakkal kampánnyal került a shortlistre, míg a Y&R a kotányis Grill fűszerekkel jutott a döntőbe.

A Golden Drum a tévé és film promo kategóriában, valamint a médiában is ismertette az eredményeket, itt azonban nincs magyar bejutó, bár annyi hazai vonatkozás van, hogy a médiás nevezéseket Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója is bírálta. 

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a média és a reklámkampányok kategóriába összesen négy-négy, míg az interaktívba két magyar nevezést küldtek.

A portorozsi reklámversenyen eddig döntős magyar ügynökségek egyébként ezekért az alkotásokért már zsebelhettek be hazai díjakat, a Leo Burnett az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg versenyén fél kilót kapott, a két másik ügynökség pedig a Hipnózis Kreatív Reklámversenyének egy-egy kategóráját nyerte meg.

Mint arról beszámoltunk, az idei Golden Drum-ra összesen 81 magyar munkával neveztek, ezek közül a legtöbbet – 17-et – a DDB nyújtott be.

A hatnapos fesztiválról folyamatosan olvashatnak helyszíni tudósítást a Kreatív Online-on és blogunkon, a Szívlapáton.

 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés