Hét cég, ezerhatszáz négyzetméter
2010-11-09
Ugyan már júniusban összeköltöztek, mostanra lett igazán tip-top az Aegis Media kommunikációs cégeit egy fedél alá terelő Kacsa utcai emelet. Az irodaavató parti fél ötkor, rögtön pálinkával és koktéllal kezdődött.
Bár a nyolcvanas évek hangulatában a Kirowski már júniusban elballagott régi székhelyéről, és összeköltözött az Aegis Media többi cégével, mostanra tűntek el a kartondobozok, és kapta meg az iroda azt az igazán berendezkedett hangulatot, ami végre alkalmat szolgáltatott egy jóféle bemutatkozáshoz. Az Aegis, a Kirowski, a Carat, az Act Europe, a Vizeum, a Media Matrix és az iProspect közös irodaavató partiján múlt hét csütörtökön közel 130 vendég barangolta be a Kacsa utcai Residence Office Center 1600 négyzetméteres emeletét, és csodálta meg a kreatív belsőépítészeti és dekorációs megoldásokat.
A Kirowski egyik alapítója, Kelemen Csaba és Tompa Balázs kreatívigazgató tervei alapján készült belső dekorációt - amelyben képregények, űrhajósok, fekete-fehér minimalista motívumok és maga 3PO egyaránt visszaköszöntek - a Pimpmywall festette a színes falakra, és muszáj megemlítenünk a folyosó falában rejtélyesen eltűnő üveg tolóajtót is.

Az irodaavató bulit hétköznap délután fél ötkor Zwack pálinkákkal és koktélokkal kezdeni kicsit erős volt ugyan, de a korai sötétedés segített eloszlatni a feszengést. A vendéglátók apró, dizájnos harapnivalókkal is készültek: volt lazac tormás szósszal, sárgadinnye golyó füstölt sonkával, eper meg egyéb nyalánkságok, a tárgyalók asztalain pedig pogácsástálak sorakoztak. Az 1600 négyzetméterem mindez persze jól eloszlott: a labirintus érzetét keltő emeleten minden sarokban más meglepetésre bukkant az ember: még munkamániás embereket is látott a számítógépek mögött.
Bár táncra senki nem perdült, helyette a játékos kedvűek sílécekre vagy gördeszkára pattanhattak a Wii-sarokban, közvetlenül mellette pedig dj-képességeiket próbálhatták ki a Dj Hero játékkal, és volt egy képernyő, ahol az óvatlan vendég önmagát láthatta viszont nemre, korra és hangulatra kielemezve – szerencsére elég ügyfélbarát módon, jobbára tíz-húsz évvel a valódi életkor alá lőve. A mobilfüggőket sms-játék várta: aki helyesen válaszolta meg a cégcsoporttal és az irodával kapcsolatos kérdéseket, az Zwack pálinkát nyerhetett.
Ugyan a legnagyobb tömeg mindvégig a konyhateraszra koncentrálódott – itt lehetett ugyanis dohányozni – ez sem a házigazdákat, sem a vendégeket nem zavarta: egészen éjfélig folyt a mulatság.
Lausek Esther