hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hét cég, ezerhatszáz négyzetméter

Ugyan már júniusban összeköltöztek, mostanra lett igazán tip-top az Aegis Media kommunikációs cégeit egy fedél alá terelő Kacsa utcai emelet. Az irodaavató parti fél ötkor, rögtön pálinkával és koktéllal kezdődött.

hirdetés

Bár a nyolcvanas évek hangulatában a Kirowski már júniusban elballagott régi székhelyéről, és összeköltözött az Aegis Media többi cégével, mostanra tűntek el a kartondobozok, és kapta meg az iroda azt az igazán berendezkedett hangulatot, ami végre alkalmat szolgáltatott egy jóféle bemutatkozáshoz. Az Aegis, a Kirowski, a Carat, az Act Europe, a Vizeum, a Media Matrix és az iProspect közös irodaavató partiján múlt hét csütörtökön közel 130 vendég barangolta be a Kacsa utcai Residence Office Center 1600 négyzetméteres emeletét, és csodálta meg a kreatív belsőépítészeti és dekorációs megoldásokat.

A Kirowski egyik alapítója, Kelemen Csaba és Tompa Balázs kreatívigazgató tervei alapján készült belső dekorációt - amelyben képregények, űrhajósok, fekete-fehér minimalista motívumok és maga 3PO egyaránt visszaköszöntek - a Pimpmywall festette a színes falakra, és muszáj megemlítenünk a folyosó falában rejtélyesen eltűnő üveg tolóajtót is.

Briglovics Éva, az Act Europe asszisztense és Mangliár Kata, az Act Europe koordinációs menedzsere
Koktélok, falatok, jókedv (További képekért kattintson!)

Az irodaavató bulit hétköznap délután fél ötkor Zwack pálinkákkal és koktélokkal kezdeni kicsit erős volt ugyan, de a korai sötétedés segített eloszlatni a feszengést. A vendéglátók apró, dizájnos harapnivalókkal is készültek: volt lazac tormás szósszal, sárgadinnye golyó füstölt sonkával, eper meg egyéb nyalánkságok, a tárgyalók asztalain pedig pogácsástálak sorakoztak.  Az 1600 négyzetméterem mindez persze jól eloszlott: a labirintus érzetét keltő emeleten minden sarokban más meglepetésre bukkant az ember: még munkamániás embereket is látott a számítógépek mögött.

Bár táncra senki nem perdült, helyette a játékos kedvűek sílécekre vagy gördeszkára pattanhattak a Wii-sarokban, közvetlenül mellette pedig dj-képességeiket próbálhatták ki a Dj Hero játékkal, és volt egy képernyő, ahol az óvatlan vendég önmagát láthatta viszont nemre, korra és hangulatra kielemezve – szerencsére elég ügyfélbarát módon, jobbára tíz-húsz évvel a valódi életkor alá lőve. A mobilfüggőket sms-játék várta: aki helyesen válaszolta meg a cégcsoporttal és az irodával kapcsolatos kérdéseket, az Zwack pálinkát nyerhetett.

Ugyan a legnagyobb tömeg mindvégig a konyhateraszra koncentrálódott – itt lehetett ugyanis dohányozni – ez sem a házigazdákat, sem a vendégeket nem zavarta: egészen éjfélig folyt a mulatság.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés