hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hevesi László a BBDO-nál

Távozott a DDB-től Hevesi László és a BBDO-nál folytatja pályafutását, Lukasz Brzozowski pedig a Jung von Matt stuttgarti irodájában fog dolgozni.

hirdetés

Hevesi László
Hevesi László kreatívcsoport-vezető hét év DDB-s munka után november 8-ától a BBDO kreatívigazgatójaként folytatja pályafutását, a posztot eddig betöltő Gács Róbert távozott az ügynökségtől.

„A válság hatására megváltoztak ügyfeleink elvárásai az ügynökség kreatívteljesítményével szemben. Még inkább felértékelődtek az üzleti értéket teremtő friss ötletek, a platformfüggetlen kreativitás, készségszintű digitális tudás. Meggyőződésem, hogy Laci személyében és irányítása alatt a BBDO választ ad a megváltozott elvárásokra.” – emelte ki Simon András, a BBDO vezérigazgatója.

Hevesi László elmondta, feladata a menedzsment tagjaként, hogy úgy inspirálja az ügynökséget, hogy egy jól működő csapatként minél jobb, frissebb, vidámabb, váratlanabb, különlegesebb gondolatokat tudjanak ébreszteni egymásban, mindezt azért, hogy újra élre kerülhessenek a szakma kreatívtérképén.

DDB-nél az élet Hevesi után

Hevesi László munkáját a DDB-nél részben az ügynökség másik kreatívcsoport-vezetője, Rodrigo Fernandes veszi át, akivel eddig együtt vezették a kreatívcsoportot. "Mindketten folyamatosan kapcsolatban voltak mindegyik ügyféllel, ezért úgy gondolom, jól működő rendszer lesz az is, ha Rodrigo egy személyben vezeti az újragondolt és kibővített teamet" - indokolta a döntést Tordai Péter, a DDB kreatívigazgatója és hozzátette: egy belső átstrukturálás zajlik a DDB-n belül, amely egy új szemléletű szervezet kialakítását jelenti, ezért nem az a céljuk, hogy a távozó munkatársak helyére keressenek új embereket. "Nem leszünk kevesebben, sőt bővülünk, mégpedig  egy jól átgondolt, hosszútávú stratégia mentén" - magyarázta a kreatívigazgató.

Lukasz Brzozowski
Elhagyta a DDB budapesti irodáját, és egyben az országot is Lukasz Brzozowski, a Vodafone csoport vezetője is, aki szintén feljebb lépett: a német Jung von Matt reklámügynökség 120 fős stuttgarti irodájában, a három hónapos próbaidő leteltével a kreatívigazgatói pozíciót tölti majd be.

"A stuttgarti iroda a Jung von Matt leginkább médiasemleges irodája: miközben fantasztikus atl-kampányokat csinálnak, a három top online ügynökségben is benne vannak" - indokolta a választását a Kreatív Online-nak Brzozowski. 

Kirowskitól és a londoni Y&R-től jönnek az újak
A DDB megújulási stratégiájának részeként Innovation Team néven új csapatot alakít ki, amelyhez eddig két új szakembert igazoltak le: Szántó Gábort és Halász Évát. Az előbbi szakembert a Kirowski januárban indított közösségi média divíziójának vezetői pozíciójából csábították át a csapat élére, innovációs vezetőként november 8-án kezdte a munkát a DDB-nél. Halász Éva tíz év külföldön töltött idő után Londonból, a Y&R tervezéssel foglalkozó divíziójából érkezett a DDB-hez, és múlt héten állt munkába.

„Halász Éva az Innovation Team senior stratégájaként kettős feladatot lát el: amellett, hogy a csapat stratégiai feladataival foglalkozik, az ő felelőssége az is, hogy a team munkája szervesen integrálódjon a DDB munkájába” - mondta el a Kreatív Online-nak Tordai Péter.

Szántó Gábor csatlakozása is a DDB új szemléletét mutatja, nem kreatív és nem technikai embert kerestünk, és nem is a kivitelezést szeretnénk első lépésként erősíteni a digitális vonalon, hanem a stratégiai szemléletet. Azt a szemléletet, ami a digitális kampányok brandépítő szerepét hangsúlyozza" - tette hozzá a DDB kreatívigazgatója, aki elárulta:  hamarosan további emberekkel bővül még a csapat, többek között egy kreatív nagyágyú és egy projektmenedzser csatlakozása várható.

A Kreatív Online megkereste a BBDO távozó kreatívigazgatóját, Gács Róbert azonban egyelőre nem kívánt részleteket elárulni arról, hol folytatja pályafutását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás