hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hideg, de profi volt a Class FM első bulija

Megadta a módját a bemutatkozásnak első ügyfélpartiján múlt csütörtökön a Class FM. Az Átrium Café üvegfalai között mintegy ötszázan buliztak, a mulatság hajnal háromig tartott. Képgaléria!
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Éva, bocs, hogy csak most: benne van a cikkben, a Human Telex
#
ne tudjátok melyik ügynökség szervezte?
#
http://www.mno.hu/portal/694381 , csak az ügynökségek miatt... Target Média Kft már megint mint BKV story végeláthatatlan céghálójában ... Kicsit van csak köze,
rádiókhoz ugyan.
#
Bart! Sokmindenben egyetértek veled.
Mindenmás mellett egy dolog van még ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni.
A class Fm plakátján olvastam a következőket. A Klasszikusok: Rajta Sebestyén Balázs és Jáksó László.

Nem értem: Ha ezek az emberek számítanak klasszikusnak főképp Sebestyén Balázs akkor minek számít egy Rónai, Baló, Friderikusz B. Tóth Lászlóról már nem is
beszélve.

Azért áljjunk már meg egy kicsit. Ahoz, hogy tudjuk hogy hol vagyunk éshova tartunk egy kicsit a múltat is kellene ismerni.

A tükörbe nézésről csak annyit szeretnék még mondani, hogy nagyan úgy látom, hogy tükör már nincs. Szakmásról sem beszélnék már mivel csak az én érdekek
diktálnak. Szomorú, hogy 20 év alatt idáig jutott ez a szakma, de mégszomorúbb az, hogy ez a felfogás teljes támogatottságot kap!
#
Bart: 2. Hirdetők, médiaügynökségek. Ne viccelj... Kik ? hah hahahhahaha ! Ők abból élnek legtöbben amit a politikusok odatolnak nekik.
#
Engem ebben az egész rádiós sztoriban a lojalitás hiánya lepett meg legjobban.
1. A rádiós szakma részéről. Jó, mondjuk ez volt a legkevésbé meglepő, mert iszonyúan széthúzó volt eddig is a rádiós brancs. De az azért érdekes volt, hogy sok
kisebb rádiónál szinte pezsgőzve és ujjongva fogadták a Sláger és a Danubius megszűnését. Holott, ha két lépéssel előre gondolkodnának, akkor láthatnák, hogy ők
lesznek a következők, amikor a semmiből előbukkanó, de "fentről" támogatott pályázó elviszi majd az orruk elől a kis helyi frekvenciájukat. Aztán, majd jófejségből
felajánlja, hogy átveszi a stúdiót és a brandet.
2. Hirdetők, médiaügynökségek. Ha valakik, akkor ők beleköphettek volna a politika által kifőzött levesbe. Ha mások nem, akkor ők nyilvánvalóvá tehették volna,
hogy nem lehet bármit megtenni a médiapiacon. De persze nem tették. Hogyan tehették volna, hisz akkor a Class FM (később majd a Neo FM) trendi partyján nem tudnának
networkölni, meg lazacos szendvicseket enni két pofára.
3. Akik leginkább ésszerűen, lojálisan viselkedtek, azok a hallgatók voltak (legalábbis egy jelentős részük). Ők azzal szavaztak, hogy mást kezdtek el hallgatni.

exDanubius munkatársak hozáállása: lehetne azzal védeni őket, hogy "jaj, meg kell valamiből élniük", de ezt én sem teszem. Az ember életében van pár olyan alkalom,
amikor elvek alapján dönthet. Ez a pályázat pont olyan volt. Elhiszem, hogy nem az a könnyebik megoldás. Lehet, hogy utána kevesebb pénzést dolgozhat, más pozícióban,
ha jó szakember, akkor éhen halni úgysem fog. Viszont legalább nyugodtan tudnának a tükörbe nézni.
#
:) Egyrészt: Bocsássatok meg, de nekem egy kissé erőfitoktatásnak tűnik ez a rendezvény.
Egy rádió ilyen partit általában év vége fele szokot adni, emikor is az elért eredmnyek tükrében értékelik az éves teljesítményt és megköszönik a befektetők és
a szponzorok hűségét, elkötelezettségét és nem utolsó sorban anyagi támogatásukat.

Másodrészt: Felháborítónak tartom azt, hogy a válság ellenére még mindig akadnak olyan cégek akik képesek félezer embernek sittysutty partit adni úgy, hogy
jóformán a köz felé teljesítményt még nem mutattak fel.

Végül: El vagyok hülve amikor azt látom, hogy a 3 hónappal ezelőtt még a bőröket és munkájukat féltő Danubius rádiósok, ma már úgy buliznak a Class partin,
mintha a Danubius Rádió sohasem létezett volna. Lényeg az, hogy mindenki megmenekült és lesz ami lesz addig, amíg el nem jön egy újabb frekvenciapályázat. :(
#
@mrfeher: Nem, de te biztos vagy a 2/3 ban????? És ha nem akkor meg kivel kell alkudozni majd a Média Törvény újra írásában , mivel ez kötelező lesz 2012 után a
digitalizáció miatt ... Majd meglátjuk , kit ki fog enyebenyézni :..... :)
#
Arra gondolsz, hogy a Fidesz megenyebenyézi az Adveniot? :-)
#
@Bart: lesz ez máshogy ? Lesz ez máshogy ! Április után csodálkozni fognak sokan.
#
Mindenki milyen könnyedén és mosolyogva túllépett azon az apró tényen, hogy a két új rádió az MSZP és a Fidesz mutyija segítségével jutott frekvenciához.
Ez tényleg egy következmények nélküli ország.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés