hirdetés
hirdetés

Hipnózis – a Scholz a nyerő

2006-04-05
A Scholz & Friends Budapest csapata összesen hat díjat nyert a Kreatív Hipnózis Reklámversenyén, így megkapták az év ügynöksége díjat.

Az ügynökség az első és a második helyet szerezte meg a fogyasztói DM-kategóriában, a TCR-printek versenyében az első három helyet is ők vitték el a Rex Kutyaotthon hirdetéseivel. Az ügynökség nevezett az online társadalmi célú reklámok versenyében is, ahol második helyet szerzett a TESZ-kampányával.

A versenyre fogyasztói reklám kategóriában 91 nevezés érkezett, a TCR-ek között pedig 11 munkát értékelt a zsűri. A hirdetéseket Hervé de Clerck (Adforum France, Franciaország) irányításával Európa vezető marketing szaklapjainak főszerkesztői, szerkesztői értékelték. A nevezéseket Pierre C. Meier (Werbe Woche, Svájc), Seppo Määttänen (Markkinointi&Mainonta, Finnország), Jure Apih (Marketing Magazine, Szlovénia), Vladimira Vseteckova (iStrategie, Csehország), Martin Mazág (Stratégie, Szlovákia) és Herbert Dietrichstein (ExtraDienst, Ausztria) bírálta el.

A fogyasztói film kategória első díját a TBWA Budapest 110 év című Soproni sör szpotja nyerte el. A fogyasztói print nevezések közül a zsűri a DDB Budapest Volkswagen szponzorációs Kosárlabda című hirdetését találta a legjobbnak, és ezzel az ügynökség elnyerte az Év Kreatív Terméke különdíjat is. A DDB emellett megszerezte a fogyasztói innovatív médiahasználat első díját is a Bricostore brand imázsáért.

A fogyasztói online reklámok versenyét a Kirowski Zwack-kampánya nyerte meg az Unicum drink online hirdetésével.
Az idén először hirdette meg a versenyt szervező Kreatív a dm-munkák versenyét, amelynek győztese az Év Ügynöksége díját is bezsebelő Scholz & Friends lett az Osram Gyertya című reklámanyagával.

Az idén jóval kevesebb TCR-hirdetés érkezett a versenyre, mint az elmúlt években. A TCR filmkategória győztese a Rátky és Társai szpotja lett, amit a Kézenfogva Alapítvány számára készített az egyszázalékos adófelajánlások elnyeréséhez. A TCR-printek legjobbja a zsűri szerint a Scholz Rex Kutyaotthon print kampánya volt. A társadalmi célú kampányoknál külön kategóriát hirdettek az innovatív médiahasználatot és az online munkák számára. Az előbbiben a Super Group kapta az első helyet a Mikulásgyár projektért, az utóbbiban pedig az ACT International az Amnesty International a fegyverkereskedelem korlátozásáért indított kampányáért.
A győztes alkotások hamarosan felkerülnek az AdForum oldalára.

HELYEZÉS ÜGYNÖKSÉG ALKOTÁS
fogyasztói film
1. TBWA Bp. Reklámügynökség 110 years
2. DDB Reklámügynökség Kft. Szomszédok
3. Skyfilm Stúdió Kft. Djuice cable- nightlife
fogyasztói print
1. DDB Reklámügynökség Kft. Kosárlabda
2. McCann Erickson Budapest Kft. Ajtó
3. DDB Reklámügynökség Kft. Tojások
fogyasztói online
1. Kirowski Rt. Oázis
2. Kirowski Rt. Bejövő hívás
3. Carnation Internet Tanácsadó Zrt. www.artwerk.hu
fogyasztói dm
1. Scholz and Friends Budapest Kft. Gyertya
2. Scholz and Friends Budapest Kft. Feltűnővé tesszük!
3. Orlando Stúdió Kft. Csont dm
3. Orlando Stúdió Kft. Bicska dm
fogyasztói innovatív médiahasználat
1. DDB Reklámügynökség Kft. Alagút
2. TBWA Bp. Reklámügynökség I'm growing
3. Media Insight Médiaügynökség Kft. 1 Ft-os szlacsomag sajtó
tcr film
1. Rátky és Társai Integrált Kommunikációs Műhely Kft. Így történt
2. Moviemafia Reflex
3. I'M Film Kulturális Szolgáltató Kft. Aranyág
tcr print
1. Scholz and Friends Budapest Kft. 2Ott sem hagynád ott!" - toys
2. Scholz and Friends Budapest Kft. "Ott sem hagynád ott!" - shoes
3. Scholz and Friends Budapest Kft. "Ott sem hagynád ott!" - night table
tcr innovatív médiahasználat
  Super Group Kft. Mikulásgyár
tcr online
1. ACT International Kft. Kampány a fegyverkereskedelem korlátozásáért
2. Scholz and Friends Budapest Kft. Almakommandó

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés