hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hirdetők számára fontos bejelentést tett a Twitter

Új, a hirdetők számára fontos funkciót jelentett be a Twitter: mostantól mód van rá, hogy a videóformátumban közzétett hirdetések segítségével a brandek közvetlenül a saját oldalukra irányíthatják a fogyasztókat.

hirdetés

A Twitter blogbejegyzésében arról olvashatunk, hogy mivel a felhasználók egyre inkább szeretnének személyesebb kapcsolatot kiépíteni a márkákkal, a hirdetők egyre inkább igénylik, hogy úgymond átmenet nélküli felhasználói élményt teremtsenek a konverzió különböző fokozatain.

A Video Website Card nevű fejlesztés lényege, hogy legyen szó egy termék vagy szolgáltatás bevezetéséről, egy már meglévő népszerűsítéséről, segítségével a márkák könnyebben vonhatják be a fogyasztókat.

Az automatikusan elinduló videók bemutatják a márkaértéket, a terméket vagy szolgáltatást, mielőtt a felhasználó továbbkattint. A bétatesztelés során a Twitter szerint a végigkattintás (clickthrough) kétszer magasabb volt az iparág által elvárt minimumnál a mobilvideo-hirdetések esetében. 

A Republic Records nevű kiadó például arra használta a funkciót, hogy Amané nevű előadójuk debütáló albumát népszerűsítsék. Az egyik dalhoz készített videoklipből vágtak ki izgalmas jeleneteket, amely egyenesen Amané Spotify-csatornájára irányította a felhasználókat, ezzel 53 ezer kattintást hoztak össze fejenként 4 dollárcentért, és összesen 303 ezer videomegtekintést értek el.

A Bank of America az alkalmazásának bevezetésénél, és a Jaguar is a 2018-as F-Type bemutatásánál is sikerrel alkalmazta a formátumot. A video alatti linkre kattintva egyenesen oda vezetik a felhasználókat, ahol többet megtudhatnak a termékről vagy szolgáltatásról.

A fogyasztók bevonását úgy is lehet fokozni, hogy a video végeztével egy speciális kreatív a márka website-jára irányítja a fogyasztót, hogy többet tudjon meg a termékről. Ez megkönnyíti az érdeklődő felhasználók bevonzását. 

A hirdetők arra optimalizálják a fejlesztést, amire szeretnék, és csak azután fizetnek. Így például egy filmstúdió egy mozifilm kiadása előtt a trailer megtekintésére optimalizál, amikor a fő cél a figyelem felkeltése, később pedig a website-ra való átkattintásra, amikor a film már látható a mozikban, és a cél a minél nagyobb jegyeladás.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés