Hungarian Spirit – speciális különkiadvány
2002-09-12
Gosztonyi Csaba, a Kreatív volt főszerkesztője és a Golden Drum Reklámfesztivál hivatalos magyarországi nagykövete Hungarian Spirit címmel speciális kiadványt jelentet meg a rendezvény ideje alatt.
Az újság célja, hogy a külföldi szakmabeliek számára bemutassa a magyar ügynökségek munkáit, legjobb eredményeit és a produkciós cégek portfolióját, illetve szervizlehetőségeit. A különszám 2000 példányban készül el angol nyelven, és ingyenesen kerül terjesztésre a szlovéniai fesztivál résztvevői között.
A Hungarian Spirit szerkesztői idén második alkalommal a fesztivál utolsó előtti estéjén (október 17.) megrendezik a hagyományos National Advertising Party (NAP – Nemzeti Reklámparti) keretein belül a „magyar éjszakát”, amely lehetőséget nyújt arra, hogy a különkiadványban hirdetők mozgóképi anyaggal is bemutatkozzanak a nemzetközi szakma képviselői előtt.
(forrás:
Kreatív Online)