hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hungarian Spirit – speciális különkiadvány

Gosztonyi Csaba, a Kreatív volt főszerkesztője és a Golden Drum Reklámfesztivál hivatalos magyarországi nagykövete Hungarian Spirit címmel speciális kiadványt jelentet meg a rendezvény ideje alatt.
hirdetés
Az újság célja, hogy a külföldi szakmabeliek számára bemutassa a magyar ügynökségek munkáit, legjobb eredményeit és a produkciós cégek portfolióját, illetve szervizlehetőségeit. A különszám 2000 példányban készül el angol nyelven, és ingyenesen kerül terjesztésre a szlovéniai fesztivál résztvevői között.

A Hungarian Spirit szerkesztői idén második alkalommal a fesztivál utolsó előtti estéjén (október 17.) megrendezik a hagyományos National Advertising Party (NAP – Nemzeti Reklámparti) keretein belül a „magyar éjszakát”, amely lehetőséget nyújt arra, hogy a különkiadványban hirdetők mozgóképi anyaggal is bemutatkozzanak a nemzetközi szakma képviselői előtt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés