hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húsz magyar ügynökség a Golden Drumon

Húsz ügynökség összesen 74 nevezést küldött a portorozi Golden Drumra. Az Ogilvy 12, a DDB 8 munkával nevezett.

hirdetés

A Golden Drum szervezői eljuttatták a Kreatív Online-hoz a magyar ügynökségek nevezésszámát. Ebből kiderül, hogy húsz magyar ügynökség összesen 74 nevezést küldött Portorozba.

Ahogy várható volt, a legtöbb nevezést az Ogilvy és a DDB küldte be, előbbi 12-őt utóbbi 8-at. Hét nevezést adott be a Café Creative, 6-6-ot a Leo Burnett és a Saatchi & Saatchi. A négy nevezősök mezőnyében az Akció 360, a Grey és a Young & Rubicam szerepel. Három nevezést adott be a White Rabbit, a McCann-Erickson, a Laboratory és a Kirowski. Az ACG, a Cluso, a Friedly 2-2-2 nevezést küldtek a Golden Drumra, míg az Artificial Group, a Carbon Group, a Carnation, az Euro RSCG és a Prohome egyet.

Ahogy arról már múlt héten beszámoltunk, a Golden Drum zsűrijei a kategóriák felében már shortlistet is hirdetett. A döntőkbe eddig 15 magyar nevezés került, a DDB négy, a Laboratory három, a McCann, az Ogilvy és a Café két-két-két, míg az Akció 360 és a Cluso egy munkával.

A portorozi Golden Drum október 5-től 8-ig tart. A Kreatív természetesen folyamatosan beszámol majd a legfontosabb történésekről, előadásokról, konferenciákról, díjakról és díjazottakról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés