hirdetés
hirdetés

IAA , MAKSZ - konferenciát tartanak

2006-10-31
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) az Effie ötödik, jubileumi évének alkalmából közös konferenciát szervez.
A Budapestre hívott szakemberek a sikeres és hatékony reklámok eszközeiről és módszertanairól beszélnek majd a november 24-én, a Művészetek Palotájában zajló Effie Hatékonysági Konferencián.
A szervezők szerint a konferencia egyik legfontosabb célja, hogy olyan esettanulmányokat, valamint a gyakorlatban alkalmazott és kipróbált módszereket mutassanak be, amelyeket a hazai marketingszakemberek napi munkájuk során sikeresen alkalmazhatnak.
„Mi a titok?” címmel például Európa leghatékonyabb kreatív kampányainak közös vonásairól Ralf Langwost, az IdeaManagement megalapítója és oktatója tart előadást.
Adam Swann, a Kellogg's EMEA médiaigazgatója és a WFA Médiabizottságának elnöke „A megrendelők álma” címmel mutatja be azt a 2006-os WFA tanulmányt, amely azt vázolja fel, hogy a hirdetők milyennek látják, és milyennek szeretnék látni az ügynökségeket. Wolfgang Eigner, a Lowe&Partners Közép- és kelet-európai regionális stratégiai tervező igazgatója a hatékony márkaépítés kérdéseiről beszél, míg Frank Dopheide, a Grey Worldwide Düsseldorf elnöke és kreatív igazgatója előadásában arra a kérdésre ad választ, hogy a hatékony reklám a fogyasztó számára az egyértelmű és érthető üzenetről szól.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés