IAA, MAKSZ - konferenciát szervez
2007. szeptember 11. 15:17
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén is nemzetközi konferenciát tart Budapesten. A tanácskozást a reklámszakma hatékonysági fesztiválja, az Effie alkalmából szervezik.
Az idei évi konferencián az előadások a hatékonyság és kreativitás viszonyát a magyar munkák fényében vizsgálják. Az október 3-i budapesti rendezvényre hazai és nemzetközi szaktekintélyeket hívtak meg a szervezők.
A tervek szerint előadás hangzik el arról, hogy a társadalmi felelősségvállalás (CSR) divatnak, jótékonyságnak, vagy profitforrásnak számít-e. A témához kapcsolódva Mike Longhurst, a McCann Worldgoup EMEA és az EACA elnökségi tagja tart előadást a felelős és fenntartható növekedést támogató reklámozásról és kommunikációról.
Az IAA és a MAKSZ elsősorban a marketingkommunikációban érdekelt vállalatok - hirdetők, reklám-, és médiaügynökségek, médiumok, kutatóintézetek - döntéshozóira és szakembereire számít.
A tervek szerint előadás hangzik el arról, hogy a társadalmi felelősségvállalás (CSR) divatnak, jótékonyságnak, vagy profitforrásnak számít-e. A témához kapcsolódva Mike Longhurst, a McCann Worldgoup EMEA és az EACA elnökségi tagja tart előadást a felelős és fenntartható növekedést támogató reklámozásról és kommunikációról.
Az IAA és a MAKSZ elsősorban a marketingkommunikációban érdekelt vállalatok - hirdetők, reklám-, és médiaügynökségek, médiumok, kutatóintézetek - döntéshozóira és szakembereire számít.
(forrás:
Kreatív Online)