hirdetés
hirdetés
hirdetés

IAA, MAKSZ - konferenciát szervez

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén is nemzetközi konferenciát tart Budapesten. A tanácskozást a reklámszakma hatékonysági fesztiválja, az Effie alkalmából szervezik.
hirdetés
Az idei évi konferencián az előadások a hatékonyság és kreativitás viszonyát a magyar munkák fényében vizsgálják. Az október 3-i budapesti rendezvényre hazai és nemzetközi szaktekintélyeket hívtak meg a szervezők.

A tervek szerint előadás hangzik el arról, hogy a társadalmi felelősségvállalás (CSR) divatnak, jótékonyságnak, vagy profitforrásnak számít-e. A témához kapcsolódva Mike Longhurst, a McCann Worldgoup EMEA és az EACA elnökségi tagja tart előadást a felelős és fenntartható növekedést támogató reklámozásról és kommunikációról.

Az IAA és a MAKSZ elsősorban a marketingkommunikációban érdekelt vállalatok - hirdetők, reklám-, és médiaügynökségek, médiumok, kutatóintézetek - döntéshozóira és szakembereire számít.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés