hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iglódi-Csató Judit irányítja a Tesco kommunikációját

A Magyar Nemzeti Bankot hagyja el Iglódi-Csató Judit a Tesco kommunikációs vezetői posztjáért. Korábban nem volt ilyen pozíció a vállalatnál.
hirdetés

Iglódi-Csató Judit, a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs igazgatója és sajtószóvivője március 1-től a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója lesz. Ilyen pozíció korábban nem létezett a vállalatnál – mondta lapunknak Hackl Mónika, a cég külső kommunikációs vezetője. A Tesco jogi és public-affairs ügyeit eddig egy területként kezelték, most viszont szétválasztották, és a kommunikációs feladatok irányítását végzi majd Iglódi-Csató.

Iglódi-Csató 1975-ben született, a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetem bölcsészdiplomája mellé a BBC World Training Trust rádiós- és televíziós programszerkesztői kurzusát is elvégezte Budapesten a Független Médiaközpontban, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció szakán pr-szakirányon szerzett újabb diplomát. Első munkahelye a debreceni City Rádió volt, ahol hírszerkesztőként, hírolvasóként dolgozott, majd 1998-tól a helyi Rádió 1-nél helyezkedett el, ahol később főszerkesztő lett, 2000-től pedig egy évig a Nicholson International CEE & NE kommunikációs koordinátora, a magyarországi kommunikációs, pr- és marketingfeladatok felelőse volt. 2002 áprilisától 2005 szeptemberéig a K&H Bank intézményi pr-osztályvezetőjeként dolgozott, majd 2005 októberétől a Magyar Nemzeti Bank vezető kommunikációs szakértője lett, ahol 2007 áprilistól kommunikációs vezetőként, szóvivőként is tevékenykedett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Simor is mehetne már az MNB-ből.
#
Jé, és Braunék is... Ezt senki nem rakta össze?

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás