hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így szórakozott a reklámszakma Egerszalókon

A reklámkonferencia partiján leforgathatták volna a Gazdagok és szépek sorozatot: drága helyszínen, jólöltözött férfiak mulattak a profin sminkelt magas sarkú cipős lányokkal.  

hirdetés

Akár a Gazdagok és szépek sorozat egyik epizódját is forgathatták volna múlt kedden Egerszalókon a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szervezésében zajló reklámkonferencia esti partiján, mivel a reklámos bulikhoz képest szokatlanul elegánsak voltak az emberek. Pólót és tornacipőt csak elvétve lehetett látni, utóbbiból is inkább csak fehéret, szigorúan farmerrel és zakóval kombinálva, a magas sarkúban pompázó szoknyás lányok pedig a Tv2-Brandcare jóvoltából profi sminkkel és hajjal szorongatták koktélos poharukat.

Az elegancia persze szólhatott a többcsillagos helyszínnek, vagy pusztán feledtetni akarták a vacsora előtti wellness-ben zajlott bikinis-fürdőnadrágos networkölést, de még az is lehet, hogy egyszerűen felnőtt a reklámszakma.

Persze ez utóbbi feltevés az éjszaka ismeretében badarságnak tűnik, hiszen a kicsit kínos Golden Brain díjátadó után hajnal egy körül kezdett éledni a közönség: táncra perdült megbízó, ügynökség és média is.

A hajnali négyig tartó táncolásban segített a nagyon kedves egerszalóki pálinkás bácsi, aki négyféle nedűvel kínált: ágyassal, körtével, szilvával és törköllyel. Mellette egri borokat lehetett kóstolni, de gőzerővel dolgoztak a koktélpultnál, a martinis lányok sem tétlenkedtek, másik két hosztesz pedig vendégeket szondáztatott és kisüveges italokat osztogattak a nulla értékű fújásért. Érdekes módon mindenki józan volt az éjszaka folyamán...

A kör közepén
További képekért kattintson!


A reklámkonferencia rendezvényszervezője a HD Group volt.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés