hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ilyen is lehetett volna az új Budapest-arculat

A Laboratory tervében magyar fejlesztésű betűket használt.

hirdetés

Ahogy egy másik cikkünkben részeletesen megírtuk, új arculatot és szlogent fejlesztett a fővárosnak a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA). A nyertes tervet a Frank Digital adta be. 

Hidden Characters fiatal dizájnerek Facebook-oldalán megjelent egy alternatív terv is, amely szintén versenyben volt és a Laboratory Ideas jegyzi. Ennek a koncepciónak az érdekessége, hogy egy magyar fejlesztésű betűtípust használ. 

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Teljesen alkalmatlan. Mindenre. Nem címlapra, a fiók mélyére való a többi meg nem vett ötlet alá. Az új arculat nem tetszik, de 100x inkább az, mint ez.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés