hirdetés
hirdetés

Ilyen volt a BrandFestival

2008-09-22
Együttműködés, felelősségvállalás, kockázatvállalás - ezekre a kulcsszavakra építette a BrandFestival idén, hatodszorra megrendezett kommunikációs konferenciáját. A Kreatív küldöttsége ott volt, figyelt most pedig megosztja a tapasztalatokat.

A BrandFestival (BF) hat évvel ezelőtt a Republic házi rendezvényeként indult Röjtökmuzsajon, a Szidónia Kastélyszállóban, talán száz résztvevővel, mostanra viszont  teljes egészében betolta magát a hazai kommunikációs konferencianaptárba. Több száz résztvevő, szponzorhegyek, nemzetközi előadói kör, panelbeszélgetés, workshop, díjkiosztó gála, szórakozás.

Idén Nobel-díjas előadókkal és egy tévés minikonferenciával ment a résztvevőtoborzás, aminek további lendületet adott, hogy a szintén meghívott Tv2 lemondta a részvételt.

A Kreatív a Szívlapát blogon tudósított az eseményről. Alább az összefoglaló.

Első Nap

A délutáni blokkban a felelősségről beszélt Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke és Csíkszentmihályi Mihály akadémikus. Ezt követte Fabricius Gábor, a Republic kreatívigazgatójának előadása, amelyben a marketingesek, reklámosok
és médiások felelősségét vetette fel

A délután második szekciója a kockázatvállalásról szólt. A MEC:Access ügyfélkapcsolati vezetőjének előadása után az IKEA nemzetközi marketingigazgtója mondott néhány gondolatot a márkastratégiáról.

A BF estéje az Arany Dió díjkiosztó gálával kezdődött, ezt követte a divatbemutató és a szórakozás. Beszámoló és szerény bulifotók itt!

Második nap

A felelősségvállalás blokkban az Invitel, a MOL, a McDonalds és a Magyar Telekom előadói tartottak előadást. Erről bővebben itt
 
Szintén a korai ébredőknek szólt a ,,Vállalj kockázatot!" blokk, ahol Jákó Eszter, az E.On marketingvezetője osztotta meg az olimpiai víruskampány tapasztalatait, majd Grósz Judit, a UPC marketing és értékesítési igazgatója mondott részleteket a Szőke-Badár kampányról és a UPC-Show-ról és általában a kockázatvállalásról. A blokkot a Hamu és Gyémánt tulajdonosának előadása, illetve egy Nestlé "Bentleynek érzem bár ez egy Trabant" című előadása zárta.

A pénteki nap legfontosabb része a R-Time tévés konferenciája volt, amely Dirk Gerkens, RTL Klub vezérigazgató és Kovács Nimród, UPC vezér beszélgetésével kezdődött. Részletek itt!
 
Ezután következett a programigazgatók beszélgetése a közszolgálatiságról és a Tv2 távolmaradásáról. Vajon a Született Feleségek közszolgálati műsor? Bővebben itt!  

A következő panelbeszélgetés arról szólt, hogyan használhatják a megbízók a médiumokat, van-e már jól megcsinált, hazai márkázott tartalom. Részletek itt!
 

Kinek érdemes BrandFestivalra menni?
Kinek érdemes BrandFestivalra menni?

Aki szeret kommunikációs vezérekkel találkozni

Aki szereti az angol nyelvű előadásokat

Az angol nyelvű programcímeket

Divatbemutatóra, jazzre, szivarsarokra és borkóstolóra vágyik

Esettanulmányokat szeret hallgatni

 

hirdetés
hirdetés