hirdetés
hirdetés
hirdetés

Imázsfilmet csinált a boldogságról a Cofidis

A pénz nem minden, hívja fel a figyelmünket a hitelfolyósító cég.

hirdetés

Elkészült a Cofidis Magyarország első imázsfilmje, amelynek fő üzenete, hogy nem feltétlenül csak a pénzen múlik a boldogság. A filmben hétköznapi életszituációk jelennek meg: fennmarad a vonaton a játékkutya, anyuka citromhéjat reszel süteménybe, magára hagyott kisállat van az autó alatt, közeledik a karácsony stb. A filmet Kostyál Márk rendező egyenesen kisrealista alkotásnak nevezi. A kisfilm végén a hitelfolyósító cég a narrátorétól különböző orgánumú hangon és tempóban beolvasott reklámszövege szinte csattanóként hat.

Íme a film, alatt a werkfilm, azalatt pedig az alkotók listája.



Az alkotók listája

Megrendelő: Cofidis magyarországi fióktelepe

Marketing ágazatvezető: Köhler Beáta
Marketing területvezető: Fedor Mariann
Senior marketing munkatárs: Tóth Borbála

Ügynökség: Carbon Group Communication Kft.

Kreatívigazgató: Papp Péter
Stratégia: Nagy Szandra
Művészeti vezető: Borostyánkői Mátyás
Szövegíró: Bacskai István, Tóth Max
Art director: Gombocz Tamás, Ferenczi Dóra, Thuróczy Krisztián
Account director: Rostási Szabó Zsófia
Key account manager: Sturm Dóra
Client service director: Gosztonyi Csaba

Produkció: H and H Film
Rendező-operatőr: Kostyál Márk

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés