hirdetés
hirdetés
hirdetés

Integetés

Két lábon járó brand a McDonald’s reklámfilmjében

Szokatlan szemléletű évfordulós filmmel ünnepelteti 15. születésnapját a McDonald’s. A szpot nem egy „ez voltam, ezt lett belőlem” klisére épül, helyette egy hétköznapi történettel mond valami nagyot.
hirdetés
A brand mint az élet, mint a közösség részének bemutatása szokatlan és egyedi a hazai filmek kreatív koncepcióinak sorában. Az évfordulót ünneplő filmek között szintén unikumnak számít. Ritka megoldás, amikor maga a termék szinte a szpot utolsó villanásáig rejtve marad, ráadásul a film nem a fogyasztó szemszögéből közvetíti az üzenetet. Fel sem cseng a korábban megszokott márkazene, sőt elmarad a nagy ünneplés is. Ehelyett egy fiút látunk, aki végigsétál a városon, miközben láthatóan szinte mindenki ismeri, hiszen mindenki integet neki.

A film fő hajtóerejét az a brand képviseli, amely már nemcsak a logók és a szimbólumok világában létezik, hanem – kis túlzással – egy életforma jelképévé vált. Ezt a brandet közvetíti az évfordulós film az érem mindkét oldalának bemutatásával. A koncepció szerint az alkalmazott is a brand eleme.

Az eddigieknél fiatalosabb imázsfilm csak érzékelteti a budapesti hangulatot, és nem törekszik a város jelképeinek bemutatására. Törekszik azonban a változatlan minőségi kiszolgálás bemutatására, amelyre a film végén felhangzó mondat utal. A „Szia, segíthetek?” épp így hangzott fel 15 évvel ezelőtt, mint ma is bárhol Európában. És ez a köszönés éppúgy a brand része lett, mint az is, aki mondja.

A filmet nagyban befolyásolta a zene. A film rendezőjére – aki egyben a célcsoport egyik képviselője is – bízták a zenei választást. Valójában a zenére komponált videoklip született olyan helyszíneken, amelyeket a rendező budapesti sétái során választott ki. A videoklipes megoldást a zenei tempóban tartott képi világ jellemzi, kézikamerás megoldással, nézőponti szemszögből bemutatva az eseményeket. A folyamatos haladás az eddig megtett út szimbóluma. Ünnepi jellegre csupán egyvalami utal: a pack-shot logója, amelyet a hagyományos logóból kreáltak, és amely a cég idei kommunikációjának jelképe.

A McDonald’s reklámja egy toborzófilmre is emlékeztet, amely az ünnepi üzeneten túl mintha leginkább azt mondaná: gyere hozzánk dolgozni, hiszen láthatod, mennyire népszerű lehetsz.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés