hirdetés
hirdetés
hirdetés

BrandFestival Digital

Interaktív médiumok - kiút a zajból?

A hirdetők interaktív tartalmakat építhetnek a tévészpotok mögé – prezentálta a UPC alelnöke a Magyarországon hamarosan debütáló digitális kábeltévé előnyeit a BrandFestival Digitalon. A T-Mobile második embere szerint pedig a digitális médiumok jelenthetik a kiutat a reklámzajból és a fogyasztói passzivitásból.
hirdetés
Andrew Kearney, a UPC tévéprodukciós alelnöke a kábelcég hamarosan induló digitális szolgáltatását felvezetni érkezett a BrandFestival Digitalra. A technológia révén akár saját csatornát is indíthatnak az egyes márkák, de interaktív kommunikációra is lehetőség lesz a tévékészülékeken keresztül: a „piros gomb” megnyomásával a nézők egy DVD-menühöz hasonló rendszerben többlettartalmakat érhetnek el, és adatokat, például e-mailcímüket vagy telefonszámukat is megadhatják a távirányító segítségével.

Az Egyesült Királyságban több éve elérhető lehetőséget a száz legnagyobb hirdető több mint 70 százaléka használta már. A tapasztalatok szerint olyan cégeknek érdemes élni vele, melyek egy hagyományos tévészpothoz képest több információt is átadnának a termékükről, vagy azonnal reakciót várnak a nézőktől. A mérések szerint a márkaismertség növekedése és a kiváltott vásárlási hajlandóság is többszöröse a hagyományos tévészpotokénak – igaz, Andrew Kearney kérdés nélkül is elismerte, hogy ez az új technológia iránti kezdeti lelkesedésnek is betudható a nézők részéről.

Winkler János, a T-Mobile vezérigazgató-helyettese arról beszélt, hogy a hagyományos reklám hatékonytalanságából, nehéz mérhetőségéből és zajából a szakma és az ügyfelek is kezdenek kiábrándulni. A mobilcég lakossági üzletágának vezetője előbb egy cégcsoporton belüli, T-Comos reklámplakáton mutatja meg, hogy hirdethetne bármit, ha lecserélnék a fősort, majd a Budapest Bank Emeséjén demonstrálta, hogy a reklámok alig szólnak a termékekről. Szerinte az ajánlás, a „word-of-mouth a király”.

A vezérigazgató-helyettes szerint a médiatervezők elhasznált médiumokat használnak, miközben a fizetős célcsoportok egy az egyben elérhetők lennének interaktív csatornákon keresztül. Az előadó az egyirányú kommunikáció végét hirdette: az emberek szerinte interaktív kapcsolatot keresnek a márkákkal. A digitális lehetőségek közül a mobilt márkaépítésre nem, de promócióra és fogyasztók megtartására ideálisnak tartotta, és minthogy csak a felhasználók által engedélyezett reklámokat látja mobilon is működőnek, ez szerinte az egyre jellemzőbb reklámkerülésre is válasz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés