hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interaktív szolgáltatások indultak az Origo tévécsatornáinál

Elindultak a Life Network és az Ozone Network IPTV-re és iPhone-ra fejlesztett új, interaktív szolgáltatásai.
hirdetés

Az Origo televíziós csatornái, az egészségről és életmódról szóló műsorokat sugárzó Life Network, illetve az időjárással és a környezettudatosságra nevelés témáival foglalkozó Ozone Network elindították a T-Home IPTV szolgáltatásra fejlesztett interaktív alkalmazásaikat.

Az új alkalmazásokban a felhasználók a csatornák honlapjairól származó híreket, szöveges és térképes időjárás-jelentést és előrejelzést, fényképes műsorújságot, egészségügyi kalkulátorokat és adatbázisokat, a csatornák archív műsorait, valamint kvízjátékokat is találnak. Az IPTV továbbá a már ismert funkciókon túl újabbakkal bővül, így a felhasználó amellett, hogy megállíthatja, és visszatekerheti az élő televíziós adást, használhatja a Videotékát, az elektronikus műsorújságot, a programozható műsorrögzítési funkciót és a gyerekzárat, lehetősége nyílik majd a szavazásra, és a fényképeinek, videóinak mobilon vagy weben való feltöltésére.

Az Ozone Network emellett elindította az iPhone-ra fejlesztett időjárás-alkalmazását is, amit minden T-Mobile felhasználó ingyen tölthet le. Az alkalmazás tájékoztatást ad a kért helyszín legfrissebb időjárási helyzetéről, a hőmérsékletéről, a csapadékról és a szélről, valamint a radartérkép segítségével a felhasználó nyomon követheti az időjárás változásait is. Emellett megtekinthetők a csatorna legfrissebb videói, képek és webkamera-közvetítések is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés