Autóvásárláskor a tömegkommunikációban legkevésbé a reklámoknak és leginkább a nyomtatott sajtónak, a barátok, ismerősök véleményének, illetve az internetnek van kiemelkedő szerepe – állítja Szántó Szilvia, a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karának adjunktusa kutatási eredményeire alapozva. Ezzel alapvető marketingalapelveket kérdőjelez meg. Az alábbiakban az ő tanulmányának rövidített változatát olvashatják.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.