hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesti Gazdasági Főiskola, Nemzetközi Marketing Tanszék, adjunktus Szántó Szilvia cikkei

  #1
2007-11-04 12:00:00
A reklámügynökségek többet, a pr-esek és a médiumok lényegesen kevesebbet költenek szakmai továbbképzésekre és tréningekre.
  #2
2007-10-04 12:00:00
Több évet csúszik a postai piac eredetileg 2009 elejére tervezett liberalizációja, ami rosszul érintette a piacnyitásra váró lapterjesztőket. A Magyar Posta képviselői viszont – érthető módon – örülnek.
#3
2003-04-01 00:00:00
Ha egy autótulajdonos fogékony a változatosságra, nem feltétlenül választja a régi kocsimárkát, még akkor sem, ha egyébként elégedett, – állítja Szántó Szilvia és Sugatagi Gábor.
  #4
2002-03-28 00:00:00
Autóvásárláskor a tömegkommunikációban legkevésbé a reklámoknak és leginkább a nyomtatott sajtónak, a barátok, ismerősök véleményének, illetve az internetnek van kiemelkedő szerepe – állítja Szántó Szilvia, a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karának adjunktusa kutatási eredményeire alapozva. Ezzel alapvető marketingalapelveket kérdőjelez meg. Az alábbiakban az ő tanulmányának rövidített változatát olvashatják.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás