hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét Az év honlapja pályázat

2008-ban is meghirdeti a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Klub (IMK) Az év honlapja pályázatot. A tavaly többek között az Inforádió, a Carnation, a Café Interactive és a Kirowski győzelmét hozó verseny idén ifjúsági és közönségdíjjal bővül.
hirdetés

Az MMSZ és az IMK 2008-ban is kiírta Az év honlapja pályázatot. Mint arról beszámoltunk, az előző évi megmérettetésen többek között az Inforádió oldala, a Carnation, a Café Interactive és a Kirowski munkái is nyertek.

A versenyt a megszokott Kultúra, Oktatás, Kereskedelem, Média, Kormányzat és települések, Márkasite, Ipari web, Szolgáltató, Egészségügy, Az év kreatív online megoldása, Nonprofit, Személyes oldal és Elektronikus hírlevél kategóriák mellett idén Ifjúsági kategóriában is kiírják: az utóbbira 14-18 év közötti honlapkészítők munkái nevezhetők. A pályázatokat a kivitelező és a megbízó is beadhatja.

A szervezők idén közönségdíjat is kiosztanak a kategóriagyőzelmek mellé: erre az október 19-én záruló nevezetés után november 30-ig lehet szavazni a díj honlapján. A nem nyertes, de a zsűri által kiemelkedő színvonalúnak ítélt honlapoknak emellett Minőségi Díj néven tanúsítványt ajánlanak fel.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés