hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét Star Warsra hívta ügyfeleit a New Age

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

hirdetés

A New Age Advertising (NAA) 4DX mozizásra hívta üzleti partnereit, ahol a Solo: Egy Star Wars-történet című filmet nézhették meg a vendégek május 28-án. A vetítés előtt Janklovics Péter, a Dumaszínház humoristája szórakoztatta a közöndéget.

A 4DX azt jelenti, hogy megkoreografált levegő-, víz-, illat-, mozgás-, vibrációs és egyéb hatások kísérik a filmet. Alább a rendhagyó ügyfélparti képeit láthatjátok.

Figyelem, a fotóra kattintás után galéria nyílik!

Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé
Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés