hirdetés
hirdetés

Ismét Star Warsra hívta ügyfeleit a New Age

2018-06-13

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

A New Age Advertising (NAA) 4DX mozizásra hívta üzleti partnereit, ahol a Solo: Egy Star Wars-történet című filmet nézhették meg a vendégek május 28-án. A vetítés előtt Janklovics Péter, a Dumaszínház humoristája szórakoztatta a közöndéget.

A 4DX azt jelenti, hogy megkoreografált levegő-, víz-, illat-, mozgás-, vibrációs és egyéb hatások kísérik a filmet. Alább a rendhagyó ügyfélparti képeit láthatjátok.

Figyelem, a fotóra kattintás után galéria nyílik!

Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé
Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé

Szerényi Szabolcs
főszerkesztő-helyettes

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés