hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a faszerető emberek randiappja

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától. A Timberen fák közül lehet válogatni. 

hirdetés

"Launching Timber - a dating service for tree lovers" - kaptuk a hírt, amit most megosztunk a Kreatív olvasóival.

A Magyarországon is működő, erdészeti és kertészeti gépeket, többek között láncfűrészeket kínáló Husquarna svéd vállalat Valentin napi akciója a Timber, amely egy "randiapp" fákat szerető embereknek. A láncfűrészforgalmazó vállalat környezettudatos kampányáról van szó, amely az erdők tiszteletére hívja fel a figyelmet.



A projekt egyrészt a fák tualjdonságaira hívja fel a figyelmet az esztétikum, a digitális technika és a humor eszközeivel, és kvázi személyiséggel ruházza fel a fákat (a kaliforniai mamutfenyő a méreteivel büszkélkedik, a nyírfának nem számít a bőrszín, egy másik fenyő pedig coelhói bölcsességeket oszt stb.), másrészt a Husqvarna Chainsaw Academy nevű oldalra is irányít, amely pedig a felelős erdőgazdálkodás (márkázott) online adatbázisa.

Erre érhető mindez el.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés