hirdetés
hirdetés

Itt az áprilisi Kreatív, letöltheted!

Képernyőre elforgatott PDF-ben szállítjuk házhoz a friss magazint! Írunk a fiatalok printmédiájáról, médiafogyasztási szokásairól és a nekik szóló reklámokról, plusz a Mellékhatásról, a Poketről és a nők elleni erőszak sajtómegjelenéseiről.

hirdetés

Ahelyett, hogy a hiányotoktól kongó irodaházaitokba küldenénk az áprilisi Kreatívot, inkább digitális formában mindenkinek elérhetővé tettük: itt lehet letölteni!

Fókusztémánk a 18 alatti generáció médiás és reklámos szempontból: mutatjuk, milyen platformokon csapatják a mai fiatalok; hogy van-e még Bravo és benne Szerelem, szex, gyengédség; hogy mik azok a foglalkoztató füzetek és hogyan állnak elő; és hogy miket kell és érdemes követni azoknak a reklámozóknak, akik ennek a korosztálynak célozzák egy terméküket.

A Digitális rovatban a remarketing helyzetéről, a Csőben az RTL-es Mellékhatásról olvashattok, a sajtómunkások kedvéért pedig arról írunk, segít-e a nők elleni erőszak megfékezésében, ha összevertre sminkelt Magdi anyus van a Bors címlapján.

Beszélgettünk a pomés Bendl Mátyással és a színművész Vecsei H. Miklóssal a Poket-zsebkönyvek Generali-brandelt különkiadásáról, a rendezőasszisztens Fignár Annával és a VMLY&R-os szövegíró Erdei Zsófival a munkájukról.

És persze vannak a Telenor révén tech újdonságok, a Bookline és a YouTube révén tanulságos statisztikák a karantén első heteiről, írunk a járvány sújtotta zeneiparról és mutatunk a vírushelyzetre ügyesen reagáló reklámos/művészeti alkotásokat. Töltés!

Ja, és ha van gyereketek vagy megőriztétek magatokban a gyereklelket, a végére odatettük a címlapot kinyomtatható, kiszínezhető változatban!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!