iVillage – idegesítő a pop-up reklám
2002-08-12
Az amerikai központú, nőknek szóló médiával és internettel foglalkozó iVillage azt tervezi, hogy betiltja oldalain a pop-up hirdetéseket.
A vállalat egy kutatásra hivatkozik, amely szerint a női szörfözők 92,5 százaléka úgy gondolja: a pop-up az internet legidegesítőbb jelensége. Az iVillage annak ellenére gondolkozik a tiltáson a tulajdonában lévő ivillage.com és women.com reklámbevételének 5, illetve 6 százalékát a pop-up hirdetések hozzák. Az iVillage hálózat már felkérte azokat a hirdetőit, akik pop-upokat tesznek közzé – többek közt az Unilevert és a Gillette-et –, hogy cseréljék le ezeket szokványosabb reklámokra.
„A Yahoo! nem fogad el pop-upokat, és a legtöbb pénzügyi site sohasem engedélyezte” – nyilatkozta Dan Watson, a Carat International interaktív kommunikációs igazgatója. A magyar portálokon jelenleg sok pop-up reklámmal találkozhatnak a netezők.
(forrás:
Kreatív Online, Campaign)