hirdetés
hirdetés
hirdetés

iVillage – idegesítő a pop-up reklám

Az amerikai központú, nőknek szóló médiával és internettel foglalkozó iVillage azt tervezi, hogy betiltja oldalain a pop-up hirdetéseket.
hirdetés
A vállalat egy kutatásra hivatkozik, amely szerint a női szörfözők 92,5 százaléka úgy gondolja: a pop-up az internet legidegesítőbb jelensége. Az iVillage annak ellenére gondolkozik a tiltáson a tulajdonában lévő ivillage.com és women.com reklámbevételének 5, illetve 6 százalékát a pop-up hirdetések hozzák. Az iVillage hálózat már felkérte azokat a hirdetőit, akik pop-upokat tesznek közzé – többek közt az Unilevert és a Gillette-et –, hogy cseréljék le ezeket szokványosabb reklámokra.

„A Yahoo! nem fogad el pop-upokat, és a legtöbb pénzügyi site sohasem engedélyezte” – nyilatkozta Dan Watson, a Carat International interaktív kommunikációs igazgatója. A magyar portálokon jelenleg sok pop-up reklámmal találkozhatnak a netezők.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés