hirdetés
hirdetés
hirdetés

Izzadt férfitestek a Pig-Pong Kupán

Tizenhat reklámos és utómunkás férfi feszült egymásnak a Pig & Umbrella stúdió által meghirdetett első kommunikációs ping-pong kupán. A győztes trófea az Ombrella tulajdonosáé lett.

hirdetés

Hiába a gyárbelsőre vagy hatalmas műteremre emlékeztető tágas tér és a vastag téglafalak – a Pig & Umbrella utómunka-stúdióban forrt a levegő, és patakokban folytak az izzadságcseppek péntek este, az első ízben megszervezett reklámos ping-pong kupán. A stílusosan csak Pig-Pong névre keresztelt verseny ugyanis kifogta a negyven fokos meleget, és nem tett jót a hőmérsékletnek a stúdió erős fényű  reflektora, meg az egyre élesedő meccs sem.

Eljött többek között Gosztonyi Csaba ügyvezető és Papp Péter kreatívigazgató a Carbon Grouptól, Gács Róbert kreatívigazgató a BBDO-tól, Heisler Ádám producer a Laboratorytól, Gémesi Ádám szövegíró az ACG-től és De la Torre Dániel art director is az Insomniától.

Ó, én lennék az első Pig-Pong világbajnok?
Ó, én lennék az első Pig-Pong világbajnok?

A versenyre előzetesen nevező 16 versenyző mellett megjelenő még körülbelül ugyanennyi érkező vendég sajnos, akármennyire szeretett volna, előzetes jelentkezés híján nem vehetett részt a versenyen. Maradt a mérsékelt alkoholfogyasztás, tét-nélküli ütögetés a néha felszabaduló két ping-pong asztal egyikén, és a csendes beszélgetés a labdák pattogásának zajára. Zene a versenyzők koncentrálásának segítése érdekében a kupa végéig, tíz óráig nem szólt, sőt a nagy döntő közben a másik ping-pong asztalon is tiltott volt a játék, nehogy a hangok megzavarják a küzdelmet.

Az első három helyezett a rögtönzött dobogón kapta meg a jutalmát, helyezéstől függően kínai gyártmányú vagy profi asztali-tenisz készletet, fejpántot, illetve csuklószorítót. Mivel lányok nem vettek részt a versenyen - és amúgy is nagyon gyér létszámban képviseltették magukat az "összeröffenésen" -, privátban lejátszották a női Pig-Pong kupát is, és nemhivatalosan kihirdették a győztesét: Bányász Katát, a Kirowski producerét, aki egy rögtönzött felirattal megjelölt ping-pong labdát kapott díjként.

A többórás küzdelem vége, tíz óra után a zene elindult, az emberek egy része lassan elszállingózott, aki pedig még maradt, azok négyesével szinte mind folytatták a játékot – immáron tét nélkül. Az utolsók fél kettőkor hagyták el a helyszínt.

A győztesek:

1. helyezett: Ort Attila, a többek közt a Hg.hu-t is kiadó Ombrello tulajdonos-ügyvezetője
2. helyezett: Nagy Dezső, a DDB kreatívigazgatója
3. helyezett: Kovács Tamás szabadúszó fotós

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés