hirdetés
hirdetés
hirdetés

Játék az egész világ

A Gamification nevű, magyarul még nem is létező buzzword köré szervezett konferenciát a Neo Interactive a budai Mom Park mellett fekvő, Larus nevű új rendezvényközpontba. A rendezvényen folyt sok virtuális vér a képernyőről, forgott a rubik kocka, és persze repültek a már nélkülözhetetlenné vált dühös plüssmadarak. Tudósítás.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A gamification ("eljátékosítás"?) valóban egy meglévő jelenségre épít, azaz arra, hogy a játék elemeit bárhol használhatjuk az életben, pl. a marketingben is.
Az újdonság az benne, hogy a gamificationnel foglalkozó szakemberek (lásd SAP-s előadás) tudományos pontossággal tervezik meg azt, hogy a márka hogy építse be a
játékmechanizmusokat a marketingjébe. Ehhez a játéktervezőknek azt a tudását veszik alapul, amit ők a digitális játékokban az elmúlt 10 évben kitesztelt technikák
és statisztikák alapján már kvázi tökélyre fejlesztettek.
#
Köszi, ezt beleírom még! Gábor
#
A leglátványosabb trailerek általában 18 (USA-ban 17) feletti besorolású játékokhoz készülnek, azonban a megjelenő játékok csupán 5%-a esik ebbe a kategóriába
(http://www.gaminghungary.hu/2011/03/16/a-videojatekok-donto-tobbsege-biztonsagos-a-gyermekek-szamara/).

Az amúgy nagyon szigorú európai PEGI besorolás révén mindenki tájékozódhat a játék korhatárával és tartalmával kapcsolatban
(http://www.gaminghungary.hu/szuloknek/biztonsagos-jatek-kivalasztasa-pegi/). A videojátékok használata ezekkel az információkkal és az eszközök "parental control"
funkciójával sokkal biztonságosabb a kiskorúak számára, mint más médiumoké.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés