hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jótékony magyar weboldalt támogat a Google

Útjára indult a Világfejlesztési Alapítvány adományozási internetes felülete, a Keresve.hu weblap. A hazai adományozási kultúra fejlesztéséért létrehozott internetes oldal keresőszolgáltatását a Google biztosítja.
hirdetés

Jótékony kezdőlapot hozott létre és indított útjára március 11-én online nyereményjáték keretében a hazai adományozási kultúra fejlesztéséért dolgozó Világfejlesztési Alapítvány. A Keresve.hu internetes oldalon a látogatók úgy támogathatják a civil szervezeteket, hogy az nem kerül pénzbe. Az alapítvány a kezdőlap használatából befolyó reklámbevételeket – saját forrásaival kiegészítve – osztja szét a regisztrált non-profit szervezetek között. A jótékonysághoz csupán minél több adományozónak minél többször kell használnia az oldalt, ezzel növelve a szétosztható támogatások nagyságát és a kiválasztott szervezetek részesedését is. Az oldal keresőszolgáltatását a Google biztosítja.

A felhasználók adminisztráció és regisztráció nélkül vehetik igénybe az oldal szolgáltatásait, kiválaszthatják a támogatni kívánt alapítványokat, vagy akár a véletlenszerűen megjelenített szervezetek számára is adakozhatnak. A non-profit linkgyűjteményből elérhető az összes regisztrált szervezet weblapja, így megismerhető a civilek tevékenysége.

A látogatók a civil szervezetek információit közösségi oldalakra beküldve mutathatják meg ismerőseiknek, hogy mely alapítványokkal szimpatizálnak, ezzel újabb támogatókat szerezhetnek a fontos ügyeknek. Az oldalról mindemellett a leggyakrabban használt portálok – Gmail, térképek stb. – is azonnal elérhetők.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés