hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jótékonysági estnek csinált arculatot a Deepinsight

Jótékonysági gálestet tartott a United Way Magyarország november 19-én, amelynek arculatáért és a vizuális kommunikációs elemeiért a Deepinsight kreatívügynökség felelt.

hirdetés

Ma Magyarországon minden ötödik gyermek olvasási és szövegértési nehézségekkel küzd, ezen a helyzeten szeretne változtatni a United Way Magyarország 2014-ben elindított KönyvForgató nevű programja. Az egyesület november 19-én jótékonysági gálaesetet is tartott, amelynek arculatáért és vizuális kommunikációs elemeiért a Deepinsight kreatívügynökség felelt, a munkát pro bono alapon végezte az ügynökség.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés