hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kérdőívez a Médiatanács

Már nem csak levélben, e-mailben, hanem egy kérdőív kitöltésével is véleményezhető a Közszolgálati kódex.

hirdetés

Megjelent a Médiatanács hivatalos felhívása a Közszolgálati Kódex véleményezésének lehetőségéről. Ahogy arról már korábban említést tettünk, másfél hónapon keresztül bárki javaslatot tehet a kódex tartalmára levélben vagy a Médiatanács honlapjáról elérhető elektronikus kérdőíven keresztül. A kezdeményezés népszerű – állítja a tanács közleménye: a hivatalos határidő kezdete előtt is sokan nyilvánítottak véleményt a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen és a Médiatanács blogján.

A Médiatanács múlt szerdai ülésén döntött arról, hogy a Közszolgálati Kódex tartalmának kialakításába bevonja a legszélesebb nyilvánosságot. A kezdeményezésről szóló hivatalos felhívást a tanács kedden tette közzé honlapján.

A következő negyvenöt napban bármely magánszemélynek, illetve Magyarországon bejegyzett vagy a Kárpát-medence magyarlakta területein a magyar kisebbséghez kapcsolódóan működő tudományos, kulturális, oktatással vagy sporttal foglalkozó civil szervezetnek lehetősége van tartalmi javaslatot fűzni a közmédiumok működését szabályozó alapdokumentumhoz.

A hivatalos véleményezési időszak ma kezdődik ugyan, de a múlt szerdai bejelentést követően a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen keresztül rögtön lehetőség volt javaslattételre, ahova számos értékes észrevétel érkezett a kódex tartalmával kapcsolatban. A konkrét „megrendelésektől” az általánosabb javaslatokat felvonultató véleményekig a levelekből néhány főbb nézői és hallgatói szempont már most kiolvasható.

Sokan látnának szívesen több régi és kortárs magyar filmalkotást a közszolgálati televíziókban, de többen hiányolják a hazai gyártású magazinműsorokat is. Mások szerint vonzóbb lenne a közmédia műsora, ha a mostaninál több sporthír vagy sportközvetítés jelenne meg a képernyőn. Fontos közönségszempont a kiegyensúlyozott tájékoztatás iránti igény, és a véleményekben gyakran jelenik meg a kereskedelmi adókon vetített valóság show-k éles hangú kritikája. A közrádió műsorkínálatát leginkább hangjátékokkal és színházi közvetítésekkel színesítené a közönség.

A tanács arra törekszik, hogy a nézői és hallgató igények valóban megjelenjenek a Kódexben, ezért annak, aki nem szeretne a levélírásra időt fordítani a Médiatanács honlapján keresztül lehetősége van egy rövid kérdőív kitöltésével is véleményt nyilvánítani. Emellett természetesen a Médiatanács minden magyar állampolgár, határon túl élő magyar, valamint hazai és Kárpát-medencében bejegyzett civil szervezet levélben megfogalmazott észrevételét is várja a honlapján és a blogján közzétett e-mail, valamint postacímén.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés