hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két évszakos késés

Új ásványvíz bevezetése télen

Összevissza keveredtek az évszakok a Coca-Cola ásványvíz-bevezető szpotja körül. Ilyen terméket nyáron célszerű piacra vezetni, ehhez képest a reklámfilmeket ősszel forgatták, és úgy döntöttek, hogy a csúszások miatt csak novemberben indul a tévékampány, amiből végül december lett, de talán már érdemesebb lett volna kivárni a nyarat.
hirdetés
Bár az ásványvízreklámok divatja főleg a nyári melegben tapasztalható, a Coca-Cola a versenytársak példájától eltérően – több hónapos csúszás miatt – csak januárban rukkol elő a hónapokkal korábban leforgatott szpottal, amely az új termékét, a NaturAqua természetes ásványvizet reklámozza. Annak ellenére, hogy ásványvízfilmet logikátlan ősszel, a nyári szezon után felvenni, a készítők képesek voltak a hátrányból előnyt kovácsolni. A képeken egyértelműen tetten érhető a késő őszi forgatás, így hangulatukban talán éppen ezért illeszkednek a koncepcióhoz, a város és természet kontrasztjához, hiszen a szürke város ősszel még szürkébbnek hatott, mint ha nyáron vették volna fel a jeleneteket.

A metropolis kontra természet az alaptémája a Coca-Cola ásványvizét hirdető szpotjának, amely elsősorban a természet és az ember, valamint a természet és a márka viszonyát fejezi ki. Ennek képi érzékeltetéséhez eltérő kameratechnikákat, vágási metódusokat, optikákat és színtechnikákat alkalmaztak. A keretes történetben megelevenedő város szándékosan monoton, szürke, monokróm, egyhangúan közönyös képi világú. A késői forgatás legnagyobb nehézségét a fényviszonyok gyors változása, valamint a korai szürkület jelentette, de minden esetben különböző technikákkal igyekeztek áthidalni ezeket a rövid forgatási idő alatt. A számítógépes utótechnikákkal is óvatosan bántak, mert a szpot természetes jellegét bontotta volna meg, ha azokat a nézők felismerik. A natúr forgatott anyagok hátterében ennek ellenére megbújik egy-két mesterséges mozzanat is. Mivel a film egyszerre imidzshirdetés és termékbevezető szpot, a palack mindvégig látható a képeken.

A városi jelenetet masterként, megszakítás nélkül vették fel folyamatában, több beállításból. A mindennapi rohanás realisztikus ábrázolására kizárólag hagyományos fix optikát használtak. Az egyszerű, rövid jelenetek sora statikusabb, szigorúbb hatást kölcsönöz a nyitó résznek, amely egy-két közeli képpel is tagolt. A kontraszt és az ellentét érzékeltetése céljából a városi jelenetek vágása zaklatottabb, mint a természeti jeleneteké.

Utóbbiak könnyedebb, légiesebb felvételeihez szintén több kameraállást, valamint stift-and-tilt optikát és egy különleges optikát, a boroscope-ot használták. A lassított felvételi mód a víziószerű látomást is kiemeli.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés