hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két tender, öt győztes Békéscsabán

Két minitenderen összesen öt partnert választott különböző kommunikációs feladatokra Békéscsaba. Alig több mint 2,5 millió forintot költ majd ezekre a város.

hirdetés

Egy négy részfeladatból álló és egy önálló kommunikációs tenderen hirdetett győzteseket Békéscsaba.

Az előbbi eljárást még júniusban írta ki a város, és összesen kilencmillió forint keretösszeget határozott meg a munkákra. Mindegyik részfeladatnál a legalacsonyabb összegű ajánlat nyert. Így a város egy részének kerékpárhálózati-fejlesztéséhez kapcsolódó pr-munkákat hét induló közül az Utiber-Redhill Konzorcium végezheti 432 ezer forintért, a Pásztor utcai bölcsőde fejlesztésének kommunikációs feladatait öt induló közül a Prestige Médiára bízta a város 473 ezer forintért, a Csaba Tv pedig két pr-megbízást nyert el, a 784 ezer forintos a békéscsabai pedagógiai reformhoz, míg a 762 ezer forintos a csatornaépítési munkálatokhoz fűződik.

A másik, szintén nagyon alacsony keretösszegű tendert a város által fenntartott intelligens iskolák kialakításához kötődő kommunikációs munkákra írta ki Békéscsaba. A versenyen hatan indultak, közülük a volt Fidesz-pártigazgató, Várhegyi Attila cége, a Prestige Média kapta a megbízást 221 ezer forintért.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés