hirdetés
hirdetés

Két új kategória az Eurobesten

2010-08-18

Hamburgban tartják decemberben a 23. Eurobest Awardsot és a hozzá kapcsolódó reklámfesztivált. Idén már pr- és mobilkampányokkal is lehet nevezni.

Két új kategóriában is nevezhetnek a versenyzők idén az Eurobest reklámfesztiválra, amelyet december 7-8-án rendeznek Hamburgban. „A pr és a mobil kategória bevezetése a kommunikációs szakma trendjeit igyekszik követni, és a Cannes-ban tavaly debütált pr kategória óriási sikere is ezt támasztja alá” – indokolta a döntést Philip Thomas, az Eurobest mellett a Cannes Lions, a Spikes Asia és a Dubai nemzetközi reklámfesztiválokat is szervező International Advertising Festival vezetője. A még Cannes-hoz képest is újításnak számító mobil kategóriában külön díj jár majd a legjobb mobil weboldalnak, alkalmazásnak, videónak, játéknak, a mobil technológia – mint például a GPS vagy a mobilkód – legjobb használatának és a legügyesebb integrált mobilkampánynak.

A 23. évében járó Eurobest verseny 2008-ban nőtte ki magát kétnapos, előadásokkal és partival feltuningolt fesztivállá, amit akkor Stockholmban rendeztek. Tavaly Amszterdamban 850 regisztrált hallgatta a 80 szakember előadását, a programban 26 szeminárium és 9 workshop szerepelt. Idén olyanokat hívtak meg a szervezők előadni, mint Bob Greenberg, az R/GA elnöke, Jonathan Harries, a DraftFBC globális alelnöke vagy Marcello Serpa, az AlmapBBDO kreatív feje.

Tavaly két magyar munka jutott shortlistre az Eurobesten: a Carnation Raiffeisennek és a Tribal DDB Amnestynek készített bannere. Díjat egyik sem kapott.

A fesztiválra az érdeklődők július 29-étől jelentkezhetnek, a nevezéseket augusztus 26-ától lehet beküldeni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés