hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új kategória az Eurobesten

Hamburgban tartják decemberben a 23. Eurobest Awardsot és a hozzá kapcsolódó reklámfesztivált. Idén már pr- és mobilkampányokkal is lehet nevezni.

hirdetés

Két új kategóriában is nevezhetnek a versenyzők idén az Eurobest reklámfesztiválra, amelyet december 7-8-án rendeznek Hamburgban. „A pr és a mobil kategória bevezetése a kommunikációs szakma trendjeit igyekszik követni, és a Cannes-ban tavaly debütált pr kategória óriási sikere is ezt támasztja alá” – indokolta a döntést Philip Thomas, az Eurobest mellett a Cannes Lions, a Spikes Asia és a Dubai nemzetközi reklámfesztiválokat is szervező International Advertising Festival vezetője. A még Cannes-hoz képest is újításnak számító mobil kategóriában külön díj jár majd a legjobb mobil weboldalnak, alkalmazásnak, videónak, játéknak, a mobil technológia – mint például a GPS vagy a mobilkód – legjobb használatának és a legügyesebb integrált mobilkampánynak.

A 23. évében járó Eurobest verseny 2008-ban nőtte ki magát kétnapos, előadásokkal és partival feltuningolt fesztivállá, amit akkor Stockholmban rendeztek. Tavaly Amszterdamban 850 regisztrált hallgatta a 80 szakember előadását, a programban 26 szeminárium és 9 workshop szerepelt. Idén olyanokat hívtak meg a szervezők előadni, mint Bob Greenberg, az R/GA elnöke, Jonathan Harries, a DraftFBC globális alelnöke vagy Marcello Serpa, az AlmapBBDO kreatív feje.

Tavaly két magyar munka jutott shortlistre az Eurobesten: a Carnation Raiffeisennek és a Tribal DDB Amnestynek készített bannere. Díjat egyik sem kapott.

A fesztiválra az érdeklődők július 29-étől jelentkezhetnek, a nevezéseket augusztus 26-ától lehet beküldeni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés