hirdetés
hirdetés
Cannes 2009

Kiesett az utolsó magyar nevező is

2009-06-25
Kiosztották a filmes kategória shortlistjét a Cannes Lions reklámfesztiválon, de az ACG Állásinterjú című munkája nem került a listába. Ezzel a magyar nevezők számára véget is ért a fesztivál.

260 film került fel az egyelőre a kategóriák királyának számító, és minden évben az egyik legerősebb mezőnyt felvonultató Film Lions idei shortlistjére, de a kategória egyetlen magyar nevezője, az ACG Miniszterelnöki Hivatalnak készített Állásinterjú című munkája nem került be a legjobbak közé. Ezzel kiesett a 34 nevezésből megmaradt utolsó versenyző is, a magyarok számára véget ért az 56. Cannes Lions Reklámfesztivál.






Az Egyesült Államok 59 shortlistessel listavezető, az Egyesült Királyság 42, Argentína 21 shortlistes munkát tudhat magáénak. A régiónkból a prágai EuroRSCG  Nemzeti Múzeumnak készített, München című filmje került be a 260 oroszlánra esélyes közé.

Lausek Esther

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés