hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Kiesett az utolsó magyar nevező is

Kiosztották a filmes kategória shortlistjét a Cannes Lions reklámfesztiválon, de az ACG Állásinterjú című munkája nem került a listába. Ezzel a magyar nevezők számára véget is ért a fesztivál.
hirdetés

260 film került fel az egyelőre a kategóriák királyának számító, és minden évben az egyik legerősebb mezőnyt felvonultató Film Lions idei shortlistjére, de a kategória egyetlen magyar nevezője, az ACG Miniszterelnöki Hivatalnak készített Állásinterjú című munkája nem került be a legjobbak közé. Ezzel kiesett a 34 nevezésből megmaradt utolsó versenyző is, a magyarok számára véget ért az 56. Cannes Lions Reklámfesztivál.






Az Egyesült Államok 59 shortlistessel listavezető, az Egyesült Királyság 42, Argentína 21 shortlistes munkát tudhat magáénak. A régiónkból a prágai EuroRSCG  Nemzeti Múzeumnak készített, München című filmje került be a 260 oroszlánra esélyes közé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés