hirdetés
hirdetés

Kihirdették a Chevrolet dizájnpályázatának hazai nyerteseit

2010-05-28
Három hetes online workshop után, május 21-én vizuális művészet, videó és divat kategóriában hirdették ki a Young Creative Chevrolet nemzetközi dizájnpályázat hazai nyerteseit.

Kihirdették a negyedik alkalommal megrendezett, harminc év alatti hallgatóknak szóló Young Creative Chevrolet nemzetközi dizájnpályázat hazai győzteseit május 21-én. Hét magyar egyetemről 93 diák vett részt a Defo által szervezett Urbánus Kemping elnevezésű három hetes online workshopon, közülük választotta ki a zsűri a videó, vizuális művészet és divat kategóriák első három helyezettjét.

Videó kategóriában a Szabó Balázs és Balló Dávid alkotta Sealman csapat, divat kategóriában a Kormos Anna, Gálvölgyi Anett, Baranyi Ádám és Miovác Márton alkotta CLEVER.HOT csapat, vizuális művészet kategóriában pedig Radulescu Andrei diadalmaskodott.

A nemzeti és az európai első helyezettek 1200 euró díjazásban részesülnek, valamint nemzetközi publicitás mellett számos megjelenési lehetőséget kapnak. 2009-ben a nemzetközi megmérettetésen vizuális művészet kategóriában a magyar B-Terv nevű csapat (Fignár Réka, Nagy Veronika, Nyíri Barbara) második helyezést ért el, valamint a magyarországi divat kategóriában első helyezést elért Koalalump ruháit viselik idén a Genfi Autószalon chevrolet-hosztesszei. A verseny idei európai díjátadójára szeptemberben, a párizsi divathetek során kerül majd sor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés