KIHOSSZ, Sensation Event – tiltakozás vagy gerilla-akció?
A Sensation Event rendezvényszervező ügynökséget „bíráló” levél így folytatódik: „Sajnos napi gyakorlattá vált az olyan ügynökségek, mint a Sensation által rendezett eseményeken, hogy a hostess munkatársakkal szemben képtelen, teljesíthetetlen elvárásokat támasztanak. Hogy csak néhányat említsünk, például a Sensation rendezvényein a hostessek nem ehetnek (még rágózni sem szabad), nem telefonálhatnak, nem kezdhetnek ki vendéggel…”
Végül a „KIHOSSZ összefogásra szólitja fel a marketingszakma képviselőit”, mondván, hogy megálljt kell parancsolni a „Sensation-höz hasonló ügynökségek felháborító gyakorlatának, mielőtt ezek a módszerek elterjednek a rendezvényszakmában! A KIHOSSZ ezért hostess-tiltakozó nagygyűlést hirdet október 18-ára, a BTL napra a Citadella Turisztikai és Rendezvény Központ elé, melyre szeretettel várja a hazai szakmai sajtó képviselőit.”
Információink szerint a mindössze 10-15 „tüntetőt” megmozgató, már délben véget érő tiltakozás lezajlását követően a Sensation Event Marketing sajtóközleményben reagált az eseményekre, melyben „sajnálattal vette tudomásul az október 18-ai, a BTL Nap-on történteket”.
A Sensation Event állítása szerint „mindig is fontosnak tartotta a koncepción alapuló, egyedi rendezvényötleteket, az ez alapján megszervezett eseményeket. A kreativitást nem valamiféle felesleges kelléknek, hanem a legfontosabb vezérlő elvének vallja, de az inkriminált „hostessekkel történő embertelen bánásmód” távol áll tőle.”
A Kreatív Online még a sajtóanyag kiküldése előtt megkereste a Sensation Eventet. Bár a sajtóközleményben elhatárolódnak a levél megfogalmazóitól, kérdésünkre, hogy a KIHOSSZ-tiltakozás mögött az ügynökség áll-e, azt a választ kaptuk, hogy sem cáfolni, sem megerősíteni nem kívánják az információt.