Kiosztották a Golden Brain-díjakat a Reklámkonferencián
2010-09-29
Először adták át a Magyar Reklámszövetség Golden Brain vagyis Arany Agy díjait a magyar reklámiparban folytatott kiemelkedő tevékenységekért. Hét kategóriában lehetett nevezni, ezen kívül Életműdíjat is adtak és az Év szakemberét is kiválasztották.
Hét kategóriában osztottak díjat az egerszalóki Reklámkonferencián. A Magyar Reklámszövetség és a Marketing & Média szaklap által alapított díjak mellett átadták az Életműdíjat és elismerték az Év szakemberét is.
A nevezések közül a tizenhat tagú zsűri a következő szakembereket tartotta elismerésre érdemesnek:
Az év ügynökségi vezetője: Hannes Wirnsberger, ügyvezető, DDB
Az év kreatív alkotója: Horváth Lajos, tulajdonos-kreatívigazgató, Cluso
Az év ügyfélkapcsolati igazgatója: Kolipka Ilona, Grey
Az év kutatója: Kurucz Imre, kutatási igazgató, NRC
Az év megbízója: Gerendai Károly, ügyvezető, Sziget
Az év kereskedelmi szakembere: Szabó Erik, értékesítési igazgató, Carnation
Az év médiaszakembere: Uj Péter, főszerkesztő, Index
Az év szakembere: Reklámbuzi Béla, Addict blog
Életműdíj: Pados Gyula, operatőr