hirdetés
hirdetés

Kiosztották a Golden Brain-díjakat a Reklámkonferencián

2010-09-29

Először adták át a Magyar Reklámszövetség Golden Brain vagyis Arany Agy díjait a magyar reklámiparban folytatott kiemelkedő tevékenységekért. Hét kategóriában lehetett nevezni, ezen kívül Életműdíjat is adtak és az Év szakemberét is kiválasztották.

Hét kategóriában osztottak díjat az egerszalóki Reklámkonferencián. A Magyar Reklámszövetség és a Marketing & Média szaklap által alapított díjak mellett átadták az Életműdíjat és elismerték az Év szakemberét is.

A nevezések közül a tizenhat tagú zsűri a következő szakembereket tartotta elismerésre érdemesnek:

Az év ügynökségi vezetője: Hannes Wirnsberger, ügyvezető, DDB

Az év kreatív alkotója: Horváth Lajos, tulajdonos-kreatívigazgató, Cluso

Az év ügyfélkapcsolati igazgatója: Kolipka Ilona, Grey

Az év kutatója: Kurucz Imre, kutatási igazgató, NRC

Az év megbízója: Gerendai Károly, ügyvezető, Sziget

Az év kereskedelmi szakembere: Szabó Erik, értékesítési igazgató, Carnation

Az év médiaszakembere: Uj Péter, főszerkesztő, Index

Az év szakembere: Reklámbuzi Béla, Addict blog

Életműdíj: Pados Gyula, operatőr

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés