hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiosztották a Golden Brain-díjakat a Reklámkonferencián

Először adták át a Magyar Reklámszövetség Golden Brain vagyis Arany Agy díjait a magyar reklámiparban folytatott kiemelkedő tevékenységekért. Hét kategóriában lehetett nevezni, ezen kívül Életműdíjat is adtak és az Év szakemberét is kiválasztották.

hirdetés

Hét kategóriában osztottak díjat az egerszalóki Reklámkonferencián. A Magyar Reklámszövetség és a Marketing & Média szaklap által alapított díjak mellett átadták az Életműdíjat és elismerték az Év szakemberét is.

A nevezések közül a tizenhat tagú zsűri a következő szakembereket tartotta elismerésre érdemesnek:

Az év ügynökségi vezetője: Hannes Wirnsberger, ügyvezető, DDB

Az év kreatív alkotója: Horváth Lajos, tulajdonos-kreatívigazgató, Cluso

Az év ügyfélkapcsolati igazgatója: Kolipka Ilona, Grey

Az év kutatója: Kurucz Imre, kutatási igazgató, NRC

Az év megbízója: Gerendai Károly, ügyvezető, Sziget

Az év kereskedelmi szakembere: Szabó Erik, értékesítési igazgató, Carnation

Az év médiaszakembere: Uj Péter, főszerkesztő, Index

Az év szakembere: Reklámbuzi Béla, Addict blog

Életműdíj: Pados Gyula, operatőr

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés