hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kis csomagot tesznek a fa alá a vállalatok

A válság hatását lehet érezni a reklámajándék-piacon is. Kevesebben és kevesebbet költenek a nagy cégek közül ajándékokra. Azért az ajándékokkal foglalkozó cégek ajánlatát szívesen látják.
hirdetés

Háromezer vállalatot keresett meg a Promo Direkt, hogy idén is beszámoljanak reklámajándék-költésükről. A felmérés nyolcadik alkalommal készült el a félmilliárd forintnál nagyobb éves árbevételű cégek között.

A meghatározó ajándékok idén is az irodaszerek, a tollak, naptárak és egyéb hagyományos tárgyak. Ezek az ajándékok 42 százalékát teszik ki. 36 százalék a különböző borok aránya, 4-9 százalék az édességek és divatcikkek részesedése, és alig 1-2 százalék dönt csak exkluzív, egyéni ajándékok mellett.

Csökkent az ajándéktárgyak megrendeléseinek összege. Hat százalékkal több cég költ százezer forint alatti összeget ajándékra, és öt százalékot esett a tavalyi évhez képest a félmillió forintot ajándékokra fordítók száma is. A tavalyi visszaesés után idén is tovább esett a félmilliónál többet ajándékozók aránya is. A legtöbbet továbbra is mindenki karácsony körül költ ajándékokra.

A költések csökkenése ellenére a legtöbb cég továbbra is örömmel veszi az ajándékos megkereséseket, a megkeresettek közül ezer cég szívesen fogadna konkrét ajánlatokat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés