hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár Tamás búcsúzik a Kirowskitól

Otthagyja a Kirowskit Kiskádár Tamás és egy másik online-fókuszú hazai ügynökségnél folytatja. Új helyén is kreatívigazgatói pozíciót tölt majd be.

hirdetés

Három Kirowskinál eltöltött év után a Mitohoz igazolt Kiskádár Tamás, a Publicis volt kreatívigazgatója. Kiskádár október közepével csatlakozik a Mito csapatához és Pőcze Balázzsal ketten fogják ellátni a kreatívigazgatói teendőket, míg Kovács Balázs változatlanul a közösségi aktivitásokért felel, azonos poszton.

Kiskádár Tamás
Kiskádár Tamás

Az igazolás oka, hogy a Mitonál az elmúlt három évben hatról több mint negyven főre emelkedett a létszám, és ezzel egyenes arányban nőtt az ügyfelek, projektek száma. Amikor Pőcze Balázs Nagy Dezsővel közösen elkezdte vezetni a Vodafone-t kiszolgáló integrált kreatívcsapatot, vagyis az online mellett atl-feladatokon is dolgozni kezdtek, nyilvánvalóvá vált, hogy egy idő után szükség lesz még egy emberre, aki biztosítani tudja, hogy a kreatívmunkák színvonala kiegyenlített maradjon. „Eddig ezt túlórázással oldotta meg az ügynökség, mostantól egy kicsit talán könnyebb lesz” - mondta Farkas Albert, a Mito ügyvezetője, aki a Kreatív kérdésére hozzátette: Kiskádárnak nem lesz tulajdonrésze az ügynökségben.

Az ügynökség képviselői azt is hangsúlyozták, hogy Kiskádár nem azért érkezett, hogy a Mito belépjen az atl-ügynökségi piacra, ilyen terveik nincsenek – bár hozzátették: eddig is láttak el atl-feladatokat, ha szükség volt rá, és ezután is fognak, ha egy kampány úgy kívánja.

„Több mint három évet töltöttem el a kirowskiban, ahol nagyon sok mindent tanultam, rengeteget kaptam az emberektől, és remélem, én is hagytam nekik valamit, de van olyan, hogy az embernek váltania kell” – nyilatkozta a váltásról Kiskádár Tamás.

Arról, hogy a szakember a Mito mely ügyfeleivel fog dolgozni, nem nyilatkoztak. Az ügynökség jelenlegi ügyfelei között van a Vodafone, a Coca-Cola és a Sanoma Budapest több márkája, a Cetelem Bank, a Trilak, a Művészetek Palotája, a Ringier és a Nav N Go.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás